REUNIONS, QUEDADES...


El Club Triesport Turís ha decidit, després de la reunió-berenar celebrada el 29 de novembre de 2014, fer una sèrie de canvis per a la nova temporada que comencem:

  • Farem el Gran Fons el dissabte de vesprada, 25 d’abril de 2015, amb carreres de xiquets a partir de 8 anys, per comprovar si l’assitència de públic i de corredors és majors.

  • Repetirem l’experiència del Trail d’Alboraig ja que va ser un èxit de participació en la prova i després en el dinar, i intentar fer-ho amb alguna altra prova que estiga prop del poble.

  • Incloure el Circuit Trail València com a carreres de club que comptaran per a la subvenció de la temporada.

  • Valorar molt positivament la col·laboració i assitència en l'organització del Gran Fons, Volta a Peu o qualsevol event que prepare el club o ens demanen ajuda des d’altres entitats al poble. Aquets events els anomenarem DIA DEL CLUB. Aquets dies són  igual o més important que assitir a una volta a peu ja que és quan més faena hi ha i, gràcies a estos events és quan el club té més sentit per la unió i ambient entre els membres i perquè és una font de finançament econòmica.

  • La forma de rebre la subvenció també canviarà. Perquè si sempre hem pagat amb diners les carreres d'algun circuit acordat a prinicipi de temporada, enguany es farà una classificació per punts amb diferents events que hem preparat:

  • 50 punts per assistir a fer el cartell del Gran Fons (els dies que es crega convenient)
  • 25 punts per organització del Gran Fons o Volta a peu, quedades del club a rodar,(només esmorzars, no) etc.
  • 5 punts per participar en les carreres dels dos circuits (Trail València – Ribera del Xúquer)
  • 25 punts extra per acabar un dels dos circuits
  • 25 punts extra per completar un dels dos circuits
  • 100 punts extra per completar-los totalment els dos
  • 5 punts per participar en les carreres més pròximes a Turís: Bunyol, Godelleta, Trail Alboraig, Xest, Macastre, Xiva.
  • 25 punts per fer la Marató de València (Marató del club), si ve es podrá tindre en compte la realització d’una altra per rao de lesió, proximitat, etc, valorant-ho el club.
  • 50 punts extres als 3 corredors amb major nombre de carreres amb la samarreta i apuntats amb el nom del club
  • 50 punts addicionals als 3 corredors amb més quilòmetres amb la samarreta i apuntats amb el nom del club.
  • 50 punts addicionals als 3 membres que pugen al pòdium amb la samarreta i apuntats amb el nom del club

Els requisits indispensables per a obtindre el punts derivats de participar en curses:
                  
                     1.- Inscripció correcta com a membre del C.A. Triesport Turis.
                     2.- Córrer amb l’equipatge del club.
                     3.- No seran vàlides les curses fetes per “jornalers”

Aquesta classificació per punts estarà publica en la web del club i s'actualitzarà cada cap de setmana. A final de temporada se sumaran els punts individuals i deprés els totals, i es dividiran per la quantitat d’euros que deixem reservada per a subvencionar. Aquesta quantitat dependrà dels ingressos que tinguem però sempre reservarem uns 600 euros que quedaran al compte corrent per començar la nova temporada. Depenent dels punts que tinga cadascú podrà baratar-los (canviar-los) per:

- la compra que farà el club de material esportiu (tallavents, polos, etc)
- convenis que tinga el club en clíniques per fer proves d'esforç, assessorament tècnic o dietètic
- getionar l’assegurança federativa de muntanyisme, etc…

Però com hem dit abans, no es pagarà a ningú en efectiu, sinó que cadascú haurà de triar entre les opcions que done el club que s'encarregarà de pagar-ho o demanar al corredor la diferència del que puga faltar. D’eixa forma evitem qualsevol problema amb l’administració fiscal.



Falta per pasar al cuadrant les curses i el calendari definitiu per a poder programar-se. Que penjarem a la web del club quan els circuits ja estiguen tancats.

La forma de comunicació mes ràpida és el whatsapp, facebook,  el correu, si bé, totes les comunicacions “oficials” per quedar a les curses, díes del club, etc, es farà a través del nostres BLOG.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
El dissabte 9 de novembre de 2013 ens reunirem per:

- Berenar familiar en el pavelló de xocolate en coca.

- Repatir els tiquets i pagar la quota de la nova temporada (2013-2014). Encara falta per repartir els tiquets a Àlvaro, Josep Aparici i Gustavo, que els té Rafa Nogueroles a casa. Els que no vingueren a la reunió o encara no han abonat la quota que ho facen mitjançant una transferència al compte del club. Enguany són 40 euros perquè es paguen 10 de més de la camiseta nova (excepte Juan Añón i Josep Aparici que no tenien encara camiseta i han de pagar 30).

- Ens provàrem les camisetes i comprovàrem que són totes estretes, amb els tirants curts i la serigrafia mal feta. Decidim anar directament a parlar amb l'empresa, assumix la responsabilitat i ens dóna noves mostres perquè ens les emprovem. Passeu per la farmàcia per a provar-vos-les perquè les té Juanra. Intenteu anar el més prompte possible per no allargar-ho.

- El regidor del poble assitix a la reunió i farà totes les gestions per saber quines condicions es demana en el circuit diputació. Li comentem la possibilitat de fer en un futur un trail en el poble pel recorregut de Vinyamalata de la BTT i, en principi, no veu cap inconvenient però que hauríem de mirar permisos, pressupost, etc.

- Proposem per a l'any que ve fer activitats on poguem coincidir la majoria amb una antelació suficient per a poder planificar les agendes. Propostes:

FER UN CIRCUIT TOTS JUNTS, EN PRINCIPI SERÀ EL DE DIPUTACIÓ 2014

FER LA MARATÓ DE CASTELLÓ DE LA PLANA DE 2014

ORGANITZAR UN TRAIL EN TORRENT UN  CAP DE SETMANA DE MATÍ ON POGUEM ANAR TOTS I DESPRÉS FER UN ESMORZAR/DINAR EN UN ALBERG. HO PREPARARAN ELS GERMANS DOMÉNECH

FER LA SAN SILVESTRE DE VALÈNCIA JUNTS I DESPRÉS SOPAR (QUI PUGA QUEDAR-SE)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------




        Xics i xiques, el pròxim divendres 19 d'abril farem una reunió en el Saló d'Actes de l'Ajuntament a les 20:00 hores per tancar l'organització del Gran Fons que tenim diumenge.
       Hem de quedar amb la Policia Local, Protecció Civil i els voluntaris del poble per cobrir totes les necessitats que tenim per a eixe dia. Feu tot el possible per assistir perquè possiblement tinguem un problema amb els voluntaris, ja que Protecció Civil no ens assegura més de 15 o 20. L'organització es compromet amb cada voluntari més o menys com férem l'any passat: esmorzar, refresc, botella d'aigua, botella de vi o camiseta (si pot ser les dos coses millor però no és segur).

       Per tant, reenvieu este missatge a tots els que estiguen interessats en ajudar-nos eixe dia i que acudisquen a la reunió perquè se'ls assigne un punt del recorregut.
La resta de coses estan més o menys preparades, i les altres, haurem de fer-les entre divendres, dissabte i diumenge:
    - arreplegar els trofeus i pagar-los
    - marcar recorregut
    - arreplegar plantes, taronges, vi, esmorzars
    - preparar tanques, cadires, imperdibles, taules, pòdium, equip de música
    - comprar refrescos i pernil
    - preparar les coques de llanda
    - càmera de vídeo per gravar la carrera en meta
    - càmera de fotos per al quilòmetre 8,300
    - repartir els punts quilomètrics


 FEU EL POSSIBLE PER ACUDIR PERQUÈ L'ORGANITZACIÓ HA D'EIXIR IGUAL QUE L'ANY PASSAT


    NO FALTEU A LA REUNIÓ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    



REUNIÓ DISSABTE 9 DE MARÇ

Punts del dia:

- Calendari de carreres que farem enguany. Hi ha oberta una pestanya en el blog del club amb tres propostes i el dia de la reunió haurem de triar-ne una. Pegueu-li una mirà a vore que vos pareix. catriesportturis.blogspot.com.es/ 

- Quines carreres subvencionem

- Estat de comptes del club. Saber qui falta per pagar la rifa i pressupost que tenim per al Gran Fons.

- Tancar diferents qüestions del Gran Fons: plantes, coques de llanda, cartell, etc...


Hora de la reunió: 6:30 / 7 de la vesprà en el Centre Social

Primer, aprofitarem l'ocasió per fer un berernar amb família, després xarrem i decidim estes coses, per tant intenteu no faltar perquè els que estiguen decidixen què es farà.

Únicament necessite que comuniqueu quants vindreu al berenar al correu de Paco o Rafa Nogueroles.


Abans d'això podem quedar a rodar a les 4:30 en el camp de futbol però açò és opcional.


No hay comentarios:

Publicar un comentario